Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

Κεφάλαιο 2ο: Teaser

Μέρα 1η. 

Το σπίτι ήταν επιτέλους καθαρό, μετά από τόσο καιρό μπορούσα ακόμα να δω τα στοιχεία που το έκαναν δικό μου. Μου έλειπε αυτό το μέρος. Το ξύλινο πάτωμα. Τα ζεστά χρώματα στους τοίχους. Δήλωνε ένα κομμάτι από τον εαυτό μου.

Η μυρωδιά από τριαντάφυλλα και πορτοκάλι ήταν έντονα στην ατμόσφαιρα. Ο Daniel είχε βγει με τον Shannon οπότε είχα την ευκαιρία να μείνω λίγο μόνη μου. Να οργανώσω το μυαλό μου και να βάλω σε μία τάξη τα συναισθήματα μου. Το τελευταίο ήταν σχεδόν αδύνατο, για αυτό συνέχισα να τα αγνοώ. Προσπαθούσα τόσο σκληρά να μην πάρω το πρώτο ταξί που θα βρω και να μην βρεθώ στην πόρτα του. Ήταν δύσκολο..

Να θυμίσω στον εαυτό μου να κρατήσω μούτρα στον Shannon για αυτό.. Μου είχε λείψει να μένω μόνη μου.. Να μην έχω ευθύνες για κανέναν. Όχι, ότι είχα πρόβλημα με τον Daniel.. Άλλα όταν δεν έχεις γευτεί την εργένικη ζωή αρκετά.. Απλά σου μένει ένα παράπονο στην καρδιά. Μία επιθυμία.

Το κουδούνι χτύπησε, πριν προλάβω να αντιδράσω απαντούσα στο κάλεσμα του. Η πόρτα άνοιξε... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου