Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Κεφάλαιο 12ο: Sky.



Δειλά δειλά, τα πόδια μου έκαναν μικρά βήματα προς την είσοδο. Ο Jared με ακολούθησε κρατώντας μου το χέρι, ενθαρρύνοντας με. Το σπίτι ήταν όμορφο, ζεστό. Μία έντονη μυρουδιά κάλυπτε τον αέρα. Τριαντάφυλλα. Κοίταξα τριγύρω μου προσπαθώντας να βρω το σημείο προέλευσης.

Προχωρήσαμε προς την πίσω αυλή.
Ένα μεγαλόσωμο λευκό τετράποδο έτρεξε προς το μέρος μου.

"Sky!" φώναξα ενθουσιασμένα καθώς το λευκό σκυλί αναπηδούσε προς το μέρος μου ενθουσιασμένα. Κουνούσε την ουρά του και στρυφογύριζε χαρούμενα κυνηγώντας την.

"Τι κάνεις μικρούλη;" ρώτησα και του χάιδεψα απαλά στο κεφαλάκι του. Κάθισε κάτω και στριφογύρισε στο δροσερό γκαζόν, δίνοντας μου πρόσβαση στην κοιλίτσα του.
Έσκυψα προσεκτικά και άρχισα να τον πειράζω. Έμπλεξα τα δάχτυλα μου στην μακριά του γούνα δίνοντας του ευχαρίστηση.

Ο Sky, είναι το χάσκι του Shannon. Τον αγαπούσα πάρα πολύ. Με συμπαθούσε αρκετά και πολλές φορές ο Shannon μου τον εμπιστευόταν για να τον προσέχω. Τον τάιζα καλά και αφιέρωνα αρκετό χρόνο ώστε να εκνευριστεί ο Jared. Ειδικά όταν ο Shannon έλειπε.

Την πρώτη φορά είχε μείνει μερικές μέρες στο διαμέρισμα μου. Ήταν αρκετά απόμακρος. Την πρώτη μέρα δεν έτρωγε καθόλου, ήταν στεναχωρημένος για την απουσία του αφεντικού του. Το είχε συνηθίσει αλλά δεν το είχε αποδεχτεί. Την δεύτερη μέρα κάλεσα τον Shannon στο τηλέφωνο, τον είχα ξυπνήσει και γκρίνιαξε, του εξήγησα την κατάσταση και δέχτηκε να του μιλήσει. Ακόμα θυμάμαι την αντίδραση του σκύλου στον ήχο της φωνής του. Γάβγιζε στο τηλέφωνο. Ήταν κάτι μαγικό. Χάρηκα τόσο πολύ και από ότι κατάλαβα και ο Sky το εκτίμησε. Την υπόλοιπη μέρα προσπαθούσα να διατηρήσω την καλή του διάθεση και έπαιζα όλη την ώρα μαζί του μέχρι να εξαντληθούμε και οι δύο. .
Ο Jared μου είχε θυμώσει λίγο γιατί δεν του έδινα σημασία.

Ο Sky, βρέθηκε πάλι στα πόδια του και απομακρύνθηκε μία φορά πριν σηκωθώ όρθια.

"Δεν καταλαβαίνω την εμμονή σου με αυτό το σκυλί" μουρμούρισε ο Jared.

"Δεν καταλαβαίνω την εμμονή σου με άψυχα αντικείμενα."

"To Blackberry δεν είναι ένα άψυχο αντικείμενο..." απάντησε πεισμομένα

"Να ήταν μόνο το Blackberry.." μουρμούρισα

"Τι είπες;"

"Τίποτα!" είπα και χαμογέλασα.

"Παιδιά, ας ηρεμήσουμε τους τόνους." πετάχτηκε ο Shannon "Jared, το σκυλί είναι δικό μου, κάνε την σύνδεση..."

"Shannon, είσαι και εσύ εδώ;" τον κοίταξα παιχνιδιάρικα αν και στην πραγματικότητα δεν τον είχα προσέξει. Γέλασα σιγά και τα δύο αδέρφια ακολούθησαν το παράδειγμα μου.



Μετά από αρκετή ώρα συζήτησης στο τραπέζι και φαγητό το τηλέφωνο μου ακούστηκε και διέκοψε απότομα την ροή που υπήρχε. Ζήτησα συγνώμη και σηκώθηκα για να απαντήσω.

"Παρακαλώ;"

"Ναι; Ellie;" ακούστηκε μία αντρική φωνή..

"Frank;"

"Τι κάνεις μικρή; Μας ξέχασες."

"Καλά είμαι! Και φυσικά δεν σας ξέχασα.. Μου έχετε λείψει τόσο πολύ." απάντησα νοσταλγικά.

"Ναι, καλά. Τελικά ο Leto σε έκλεψε τελικά."

"Σκάσε" του είπα και γέλασα

"Που είναι λοιπόν το ομορφόπαιδο;" στριφογύρισα τα μάτια μου κοροϊδευτικά.

"Καλά είναι, είμαστε στο σπίτι της μητέρας του... Έχουμε τραπέζι. Να σε πάρω σε λίγο; Σε παρακαλώ.." του ζήτησα.

"Εντάξει. Δώστου ένα ζουμερό φιλί από εμένα." απάντησε και γέλασε.

"Άστο πάνω μου" είπα. Ένιωθα καλά να του μιλάω. Αν και είχα απομακρυνθεί λίγο μου έλειπε αρκετά. Όλοι μου έλειπαν...

Έκλεισα το τηλέφωνο και πήγα πίσω στο τραπέζι.

"Ο Frank;"

"Ναι." απάντησα. Με έπιασε και με φίλησε γλυκά.

"Πώς το ήξερες;"

"Μόλις μου έστειλε μήνυμα." είπε και γέλασε.

"Βαριέται μην τον παρεξηγείς."

"Τον καταλαβαίνω." είπε ο Shannon ενοχλημένα. Ο Jared του είχε καταστρέψει τα σχέδια αφού το διασκέδαζε να τον πειράζει.

"Shannon!" του έκανε παρατήρηση η Constance.

"Συγνώμη μαμά." είπε μετανιωμένα.

Ο Jared γέλασε σιγά και εγώ χαμογέλασα περιμένοντας την συνέχεια. Συνήθως κατέληγαν ο Shannon να τον κυνηγάει, και ο Jared να τρέχει τριγύρω φωνάζοντας 'θα το πω στην μαμά.' όσο περίεργο και να ακούγεται. Ποτέ δεν θα μεγαλώσουν. Είχαν τόσο πλάκα.

Αργότερα η Constance πήγε μέσα να φέρει το επιδόρπιο, μείναμε πάλι οι τρεις μας λοιπόν.

"Ellie, πότε έχεις γενέθλια είπαμε;" ρώτησε ο Shannon.

"Σε τέσσερις μήνες περίπου.Θα τα γιορτάσουμε όλοι μαζί αφού γυρίσετε από το tour. Γιατί ρωτάς;"

"Ε, να.. Σκέφτηκα αφού σου αρέσουν τα σκυλιά- "

"Shannon Leto, ενδιαφέρεσαι έστω και λίγο για την σεξουαλική μου ζωή;" ρώτησε απότομα ο Jared πιάνοντας τον ειρμό του. Κοκκίνισα και κάθισα στην θέση μου καλύτερα, η κατάσταση ήταν άβολη. Ο Shannon τον κοίταξε ξαφνιασμένα.

"Jared, τι εννοείς;"

"Για την προσωπική μου ευχαρίστηση. Την ευτυχία μου!" είπε με πάθος.

"Φυσικά και σε θέλω ευτυχισμένο αδερφέ.."

"Ε, τότε μην της πάρεις σκυλί." διέταξε.

"Jared-"

"Σου είπα όχι! Θα καταστρέψεις τα πάντα!"

"Για να το λες εσύ..." τα μάτια του Shannon ήταν μπερδεμένα. Με κοίταξε και γέλασε λίγο με την τρομοκρατημένη μου έκφραση. Τα δάχτυλα του Jared άγγιξαν το μάγουλο μου. Για το μόνο πράγμα που χαίρομαι είναι ότι δεν ήταν μπροστά η Constance.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου