Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

You Can Be The Boss.


Μέρος Β'

Γύρισα το σώμα μου ώστε εκείνος να βρίσκετε με πλάτη στον τοίχο. Χρειάστηκε παραπάνω δύναμη από όσο υπολόγισα για να το κάνω αυτό. Συνεχίσαμε το φιλί μας, καθώς οι γλώσσες μας είχαν μπλεχτεί σε μία ανεξέλεγκτη μάχη. H τρόπος του, το άγγιγμα του, η γεύση του.. ακόμα και η μυρωδιά του.. Τρέλαινε κάθε μου αίσθηση. Μπορούσα να νιώσω την υγρασία ανάμεσα στα πόδια μου. Τον ήθελα, τον ήθελα με όλο μου το είναι και δεν είχα ξανανιώσει ποτέ έτσι.

Πέρασα το χέρι μου στο λαιμό του και τα δάχτυλα μου άρχισαν να κατηφορίζουν προς το κούμπωμα του παντελονιού του. Πριν προλάβω να κάνω κάτι το χέρι του με σταμάτησε.
"Εδώ, παίζουμε με τους δικούς μου κανόνες.." χαμογέλασε.
Γέλασα σιγά και απομακρύνθηκα. Του έκανα νόημα να έρθει προς το μέρος μου. Άρπαξα το ποτήρι μου με το κρασί και τού έδωσα και εκείνου ένα ποτήρι.

To κράτησε προσεκτικά μέσα στα δάχτυλα του καθώς περπάτησε προς το κρεβάτι. Μόλις κάθισε στην άκρη του κρεβατιού ρούφηξε μία γουλιά από το κρασί και μετά πέρασε την γλώσσα του πάνω από τα χείλη του. Με κοίταξε από πάνω έως κάτω και χαμογέλασε πονηρά.

"Γδύσου." διέταξε και το πρόσωπο του έγινε σοβαρό. Προτίμησα να κρατήσω το στόμα μου κλειστό. Χαμογέλασα. Αργά έσκυψα για να αφαιρέσω τις γόβες μου. Τις έσπρωξα με το πόδι μου στην άκρη και το βλέμμα μου συνάντησε το δικό του. Πέρασα τα μαλλιά μου στον δεξί μου ώμο, φανερώνοντας τον λαιμό μου. Τράβηξα αργά το φερμουάρ από το φόρεμα μου αλλά δεν το έβγαλα. Ο Shannon άφησε το ποτήρι του στο πάτωμα και ήρθε αργά προς το μέρος μου. Ένιωσα την αναπνοή του πάνω στον λαιμό μου, πριν τα χείλη του αφήσουν μερικά υγρά φιλιά που με έκαναν να αναριγήσω. Τα χέρια του ταξίδεψαν αργά στις καμπύλες του σώματος μου και αργά - αργά άρχισε να κατεβάζει το φόρεμα μου.

Έκλεισα τα μάτια μου περιμένοντας την επόμενη του κίνηση. Έσυρε τα χείλη του στον λοβό μου και τον έγλειψε απαλά. Άφησα έναν μικρό αναστεναγμό να ξεφύγει από τα χείλη μου. Άρχισα να περπατάω αργά προς τα πίσω με προορισμό τον κρεβάτι και με ακολούθησε. Τα χείλη του βρέθηκαν πάλι πάνω στα δικά μου μέχρι να εξαντλήσουμε κάθε απόθεμα αέρα. Αποτραβήχτηκα και άρχισα να τον ξεντύνω. Κατάφερα να του βγάλω την μπλούζα. Θεε μου, όλοι αυτοί οι μυς...
Έφερα το πρόσωπο μου κοντά στο λαιμό του και δάγκωσα το σημείο όπου βρισκόταν το τατουάζ του.  Άκουσα ένα χαμηλό βογκητό. Με έσπρωξε πίσω στο κρεβάτι σχεδόν βίαια και άρχισε πάλι να με φιλάει. Τα χέρια του κάλυψαν προσεκτικά τα στήθη μου και ύστερα τα πίεσε ελαφρά. Πόνος και ευχαρίστηση συνδυασμένα σε ένα.

Ανασηκώθηκα ελαφρά για να μπορέσει να αφαιρέσει το σουτιέν μου. Έπεσα πάλι πίσω και δόντια του φυλάκισαν την θηλή μου. Τα δάχτυλα μου κράτησαν τα κάγκελα του προσκέφαλου καθώς εκείνος χάριζε ευχαρίστηση σε όλο μου το σώμα. Τα δάχτυλα του ταξίδευαν στο κέντρο της θηλυκότητας μου. Βασανίζοντας με αργά.

"Shannon, σε παρακαλώ.." το συναίσθημα στο στήθος μου, η ανάγκη να με κάνει δική του... Δεν ήταν τόσο υποφερτά πλέον. Παρόλα αυτά εκείνος συνέχισε το αργό του βασανιστήριο.

"Shannon!" σχεδόν φώναξα. Το χέρι του βρέθηκε πάνω από τα χείλη μου, Τα μάτια του γυάλιζαν από λαχτάρα και απόλαυση.

"Βούλωσε το, αλλιώς θα φύγω και θα σε αφήσω έτσι." με απείλησε. Σήκωσα το ένα μου φρύδι. Και το χέρι μου βρέθηκε πάνω από το παντελόνι του. Κατάλαβε τι εννοούσα. Γέλασε σιγά.

"Μην παίρνεις θάρρος." και με αυτό άφησε το στόμα μου.

Tα δάχτυλα μου μπλέχτηκαν στα μαλλιά του και τον έφερα ξανά κοντά μου απαιτώντας να με φιλήσει. Κράτησα το κάτω χείλος του με τα δόντια μου και χαμογέλασα. Ύστερα τον ξαναφίλησα. Βρέθηκα από πάνω του και άρχισα να ξεκουμπώνω το παντελόνι του. Τον βοήθησα να το ξεφορτωθεί. Κατέβασε το εσώρουχο μου και είχα μείνει ουσιαστικά μόνο με τις ζαρτιέρες και τις κάλτσες μου. Στριφογύρισε και ήρθε πάλι από πάνω μου.

Με κοίταξε στα μάτια για μία τελευταία φορά και μπήκε μέσα μου. Μπορούσα να νιώσω το μήκος του, που να πάρει η οργή. Έκλεισα τα μάτια μου και το κεφάλι μου έπεσε πίσω καθώς τύλιξα τα πόδια μου γύρω από την μέση του. Τα σιγανά μας βογγητά γέμιζαν τον χώρο. Άρχισε να επιταχύνει σιγά σιγά καθώς ένιωθα τον ιδρώτα να λούζει το σώμα μου.

Τα νύχια μου έγδαραν ελαφρά την γυμνασμένη του πλάτη. Η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά και ένιωθα πως θα εκραγώ από στιγμή σε στιγμή. Το σώμα μου άρχισε να τρέμει ελαφρά καθώς ένιωσα τα πρώτα κύματα οργασμού να κατακλείουν το σώμα μου. Εκείνη την στιγμή βγήκε έξω βασανίζοντας την είσοδο μου.

Έφερε τα χείλη του στο αφτί μου.
"Μόλις ξαναμπώ μέσα σου θα τελειώσεις. Θα τελειώσεις για εμένα. Για αυτό το καλό που σου θέλω να ακούσω το όνομα μου." ψιθύρισε.

Και με αυτό ο ανδρισμός του μπήκε πάλι μέσα μου. Τα χέρια μου βρέθηκαν πάλι στο προσκέφαλο, τα δάχτυλα μου τύλιξαν τα κάγκελα και προσπάθησα να δώσω κι άλλη ένταση στην κίνηση μας. Μπορούσα να νιώσω πάλι το σώμα μου να τρέμει, έκλεισα τα μάτια μου και το μόνο πράγμα που μπορούσα να προφέρω ήταν το όνομα του. Το χέρι του τύλιξε τον λαιμό μου και με πίεσε προς τα πίσω. Διακόπτοντας την αναπνοή μου. Δεν ξέρω πώς τα κατάφερε αλλά ο οργασμός μου ήταν πιο δυνατός. Ύστερα από λίγα δεύτερα τελείωσε και εκείνος. Ένιωσα τα δόντια του στον ώμο μου.

Έπεσε δίπλα μου και προσπαθήσαμε και οι δύο να ηρεμήσουμε τις αναπνοές μας. Πείρα το πακέτο με τα τσιγάρα. Άναψα ένα τσιγάρο και άφησα τον καπνό να ηρεμήσει τα πνευμόνια μου.

"Δεν θα μου προσφέρεις ένα;" τον άκουσα να λέει.

"Ξέρω ότι το έχεις κόψει Leto.." γέλασε σιγά.

"Δεν μου είπες πώς σε λένε."

"Sonjia, το όνομα μου είναι Sonjia." φυσικά και δεν ήταν αυτό το πραγματικό μου όνομα. Αλλά ούτε που πρόκειται να με θυμάται την επόμενη μέρα. Χαμογέλασε και σηκώθηκε. Άρχισε να ντύνετε. Δεν ήθελα να φύγει.

Παρατηρούσα τις κινήσεις του. Φόρεσε το σακάκι του. Προχώρησε προς το μέρος μου και σήκωσε ένα μικρό δαντελένιο κομμάτι. Ήταν το εσώρουχο μου.

"Αυτό είναι δικό μου." μουρμούρησε. Μου το έδειξε πριν το χώσει μέσα στην τσέπη του σακακιού του. Δεν απάντησα. Χαμογέλασα συγκαταβατικά και βγήκε έξω από το δωμάτιο.



"Of all the gin joints in all the towns in all the world, she walks into mine."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου