Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Κεφάλαιο 4ο: Θάρρος ή αλήθεια; ( Μέρος Β')



Θάρρος ή Αλήθεια;

Ο Shannon σηκώθηκε και πήγε προς τις μακριές κουρτίνες. Τις άνοιξε φανερώνοντας μία μεγάλη τζαμαρία που μας χώριζε από την πίσω αυλή. Υπήρχε μία μεγάλη πισίνα που φωτιζόταν γύρω-γύρω. Το κομμένο γκαζόν, ο καθαρός βραδινός ουρανός. Όλα δημιουργούσαν μία ήρεμη και γαλήνια ατμόσφαιρα. Τα μάτια του Shannon με παρακολουθούσαν. Το βλέμμα του έκρυβε πολλά. Πέρασα την γλώσσα μου πάνω από τα χείλη μου και δάγκωσα απαλά το κάτω χείλος μου καθώς τον κοιτούσα στα μάτια.
"Πάμε στο σαλόνι;" πρότεινε η Vicky.

Έγνεψα καταφατικά και ο Shannon ήρθε και με βοήθησε να σηκωθώ. Τύλιξε το χέρι του γύρω από τους ώμους μου ελαφρά και τύλιξα το δικό μου γύρω από την μέση του. Καθώς προχωράγαμε προς το σαλόνι ο Shannon μου εξιστορούσε πράγματα από την παιδική του ηλικία. Πραγματικά ζιζάνια έτσι θα τα χαρακτήριζε κανείς τα αδέρφια Leto όταν ήταν μικρά.
"Και τρέχαμε και οι δύο. Ήταν πιο γρήγορος από εμένα, αλλά πάντα πιο απρόσεκτος. Και καθώς τον κυνηγούσα έπεσε πάνω σε εκείνο το δέντρο" είπε και γέλαγε, αν δεν με κρατούσε πιθανόν να έπεφτα κάτω από τα γέλια. Φαντάστηκα έναν μικρό Jared να τρέχει πάνω κάτω και να φωνάζει και ξαφνικά να πέφτει σε ένα δέντρο. "Ήταν εννέα χρονών και εγώ δέκα. Είχα ανησυχήσει τόσο πολύ τότε, δεν άφηνα κανέναν να τον ακουμπήσει εκτός από την μητέρα μας. Φοβόμουν..." είπε νοσταλγικά. "Αλλά η εικόνα είναι πολύ αστεία. Μακάρι να μπορούσες να το δεις." γέλασε πάλι. Ήξερα ότι ο Jared και ο Shannon είναι δεμένα αδέρφια. Είχαν ένα κώδικα, σαν να είναι το ίδιο άτομο σε διαφορετικά σώματα... Ήταν αξιαγάπητοι. Αλλά και πάλι ο Jared ήταν πολύ ενοχλητικός.

Μπήκαμε μέσα στο σαλόνι, με τον φωτισμό μπορούσα να διακρίνω τα απαλά χρώματα στους τοίχους, το πέτρινο τζάκι, όλα τα έπιπλα είχαν την απόχρωση του πάγου. Όπως και ο μεγάλος γωνιακός καναπές μπροστά μας. Καθίσαμε στο σαλόνι η διάταξη ήταν κάπως έτσι:
H Vicky στα πόδια του Tomo δίπλα η Venia στα πόδια του Tim εγώ στην αγκαλιά του Shannon και ο Jared. Συζητάγαμε διάφορα θέματα, από μουσική, κινηματογράφο, την δουλειά. Όταν πιάσαμε τα περιβαλλοντολογικά ήταν το μόνο θέμα που εγώ και ο Jared κάναμε μία ουσιαστική συζήτηση, χωρίς να ειρωνευτεί ο ένας τον άλλον. Μπορεί να ήταν εκνευριστικός, ξενέρωτος, ενοχλητικός, ψώνιο και άλλα πολλά, αλλά στο θέμα περιβάλλον γινόταν ξαφνικά από τους πιο ενδιαφέρον ανθρώπους στον πλανήτη. Μιλήσαμε για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, τα είδη προς εξαφάνιση, την ρύπανση. Από ένα σημείο συζητούσαμε μόνοι μας, δεν το κατάλαβα με την πρώτη, είχα απορροφηθεί τόσο πολύ που δεν παρατήρησα την ησυχία, απλά μας παρατηρούσαν.
Η φωνή μου έσβησε και κοίταξα τριγύρω μου.
"Τι;" ρώτησα μπερδεμένα.
"Τίποτα" είπε ο Shannon και χαμογέλασε.
"Τι θα κάνουμε τώρα;" περίμενα για κάποια πρόταση.
"Να παίξουμε ένα παιχνίδι!" είπε ενθουσιασμένα η Venia.
"ΜΑΞΙΛΑΡΟΠΟΛΕΜΟΣ!!!" φώναξε ο Tomo και πέταξε ένα μαξιλάρι στο πρόσωπο του Shannon. Του έριξε ένα 'είσαι τόσο νεκρός' βλέμμα, άρπαξε ένα μαξιλάρι και έπεσε πάνω στον Tomo φωνάζοντας "Αυτός είναι πόλεμος!".

Άρχισε να τον χτυπάει με το μαξιλάρι στο πρόσωπο, μέχρι που κατάφερε να καλυφθεί. Κάθε προσπάθεια του για άμυνα είχε πέσει στο κενό.
Ο Tim είχε πέσει κάτω και γέλαγε, ο Jared κρατούσε το στομάχι του και είχε ξαπλώσει στον καναπέ και γέλαγε. Η Venia και εγώ απλά καθόμασταν και σχολιάζαμε όσο πιο παραστατικά μπορούσαμε τον αγώνα. H Vicky από την άλλη προσπαθούσε να σταματήσει τον Shannon. Κάποια στιγμή ο Tomo άρχισε να φωνάζει:
"Δείξε έλεος!" ο Shannon τον ξαναχτύπησε με το μαξιλάρι
"Παραδώσου!"
"Εντάξει, κέρδισες! Φύγε από πάνω μου τώρα!" του είπε. Ο Shannon περήφανα ήρθε και κάθισε πάλι δίπλα μου φουσκώνοντας το στήθος από περηφάνια σαν τα κοκόρια.
"Δεν θα το αφήσω έτσι Leto!" του είπε ο Tomo. Το βαθύ γέλιο του Shannon ακούστηκε καθώς του είπε "Έλα στον μπαμπά!". Τον έσπρωξα λίγο για να σταματήσει. Η Venia προσπαθούσε να ηρεμήσει τον Tim και η Vicky κρατούσε στην αγκαλιά της τον Tomo και του ψιθύριζε "Καημένο μωράκι μου" και τον χάιδευε παρηγορητικά στη πλάτη.

Μόλις τα πράγματα άρχισαν να ηρεμούν ήμουν η πρώτη που μίλησα.
"Τελικά θα παίξουμε κάτι;"
"Όχι" απάντησε ο Jared γρήγορα.
"Εσένα ποιος σου είπε να μιλήσεις;" του πέταξα.
"Πρώτον, είσαι στο δικό μου σπίτι και δεύτερον, σεβασμός στους μεγαλύτερους!" γέλασα με την έκφραση του. Ήταν σοβαρός και είχε ένα ειρωνικό χαμόγελο για να με εκνευρίσει.
"Εντάξει παππού, τελικά θα παίξουμε τίποτα;" είπε η Venia. Δεν της απάντησε. Απλά την αγριοκοίταξε.

"Τι λέτε για θάρρος ή αλήθεια; " πρότεινε η Vicky.
"Nαι!" είπα ενθουσιασμένα.
"Όχι." είπε ο Jared. Του έριξα ένα άγριο βλέμμα και του έβγαλα την γλώσσα. Δεν περίμενα την αντίδραση του και κοίταξα αλλού.
"Δεν είμαστε λίγο μεγάλοι για αυτό το παιχνίδι;" ρώτησε ο Tomo
"Δεν είσαι λίγο μεγάλος για να χάνεις σε μαξιλαροπόλεμο." του πέταξε η Venia. Όλοι αρχίσαμε πάλι να γελάμε. Ο Tomo της κοίταξε πληγωμένα, εκείνη τύλιξε τα χέρια της παιχνιδιάρικα γύρω από τον λαιμό του.
"Αφού ξέρεις ότι σε λατρεύω!" είπε και τον έσφιξε πάνω της.
"Και εγώ σε αγαπώ, αλλά με το να μου σπάσεις το λαιμό δεν είναι κίνηση αγάπης!"
"Σωστά." είπε γελώντας και τον άφησε.
"Άρα θα παίξουμε θάρρος ή αλήθεια;" ρώτησε ο Tim.
"Εγώ δεν έχω πρόβλημα. Αλλά, αν κάποιος αρνηθεί να κάνει κάτι ή να πει κάτι πάνω από τρεις φορές.. θα τον ρίξω στην πισίνα" δήλωσε ο Shannon και κοίταξε τον Tomo.

"Αρχίζω! Tomo, θάρρος ή αλήθεια;" είπε ο Tim
"Γιατί εγώ;"
"Πες Tomo!" είπε η Venia.
"Καλά, θάρρος. Και μικρή πρόσεχε λίγο." την πείραξε ο Tomo.
"Δοκίμασε με!" του πέταξε η Venia.
"Ηρεμήστε! Τολμάς να μείνεις μόνο με το εσώρουχο." τον προκάλεσε ο Tim και σήκωσε το ένα του φρύδι.
"Τα έχεις με την αδερφή μου, και την πέφτεις σε εμένα;" είπε ο Tomo προσβεβλημένα. Άρχισα να γελάω.
"Τomo, θα το κάνεις;" τον ρώτησε ο Shannon.
"Ματάκηδες όλοι σας!" είπε και άρχισε να ξεντύνετε. Κατά την διάρκεια του όλου σκηνικού εγώ με τον Shannon βγάζαμε περίεργους ήχους και ο Τim σφύριζε. Μόλις έβγαλε και το παντελόνι του, κάθισε ατάραχος δίπλα στην Vicky.

"Σειρά μου! Jared, θάρρος ή αλήθεια;" είπε ο Tomo.
"Αλήθεια" απάντησε ήρεμα εκείνος.
"Τι συμβαίνει στην ερωτική σου ζωή αυτή την στιγμή;" ρώτησε με νόημα. Ένιωθα τους παλμούς μου να ανεβαίνουν καθώς περίμενα την απάντηση του.
"Γιατί σε ενδιαφέρει τόσο;"
"Δεν ενδιαφέρει καθόλου με ποιες πας. Άλλα οι Echelon, πεθαίνουν να μάθουν! Εξάλλου, δεν είχα τίποτα να γράψω στο twitter." είπε αδιάφορα και έψαξε το κινητό του.
"Δεν θα βγάλεις την προσωπική μου ζωή στο διαδίκτυο!" του απάντησε.
"Τι έχεις να κρύψεις;" τον προκάλεσε ο Tim.
"Τίποτα."
"Ωραία, τότε απάντα ή πέσε στην πισίνα, πριν σε ρίξω εγώ." τον προειδοποίησε ο Shannon. Τα μάτια του συνάντησαν τα δικά μου, για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου.
"Δεν έχω τίποτα να πω." είπε απλά και ανασήκωσε αδιάφορα τους ώμους του.
"Δεν σου αρέσει καμία;" του είπε με νόημα η Venia.
"Όχι" γιατί αυτό μου δημιουργούσε ένα κύμα απογοήτευσης.
"Λες ψέματα," είπε ο Shannon, "είσαι καλός ηθοποιός, αλλά φριχτός ψεύτης. "
"Εντάξει, μου αρέσει κάποια, μπορούμε να το αφήσουμε εκεί;" γκρίνιαξε. Ένιωσα σαν κάποιος να μου τρυπούσε με πολλές βελόνες την καρδιά. Ήταν περίεργο... Προσπάθησα να το αγνοήσω.

"Είμαστε στο σπίτι των Leto, και ο Jared μόλις μας είπε..." μουρμούρησε ο Tomo καθώς έγραφε στο κινητό του.
"Αν αυτό το tweet δημοσιευθεί... Θα ξυπνήσεις, γλόμπος και αμούστακος... ξέρω που μένεις..." τον απείλησε ο Jared. Αυτόματα το κινητό του έπεσε από τα χέρια του και αρχίσαμε πάλι να γελάμε.

"Venia... Θάρρος ή αλήθεια;"
"Αλήθεια." απάντησε. Ο Jared χαμογέλασε πονηρά.
"Ποιο είναι το πιο kinky πράγμα που έχει κάνει ποτέ;"
"Τι έγινε Leto; Ξεμείναμε από ιδέες;" του απάντησε ειρωνικά. Η Venia κοίταξε τον Tim. Εκείνος της χαμογέλασε ντροπαλά.
"Δεν θέλω να ακούω!" είπε ο Tomo και έκλεισε τα αυτιά του με τα χέρια του και τα μάτια του και άρχισε να φωνάζει 'λαλαλαλαλα' για να καλύψει τους ήχους. Η Venia τον έσπρωξε για να σταματήσει.
"Τίποτα το τρομερό, μόνο χειροπέδες έχουμε χρησιμοποιήσει. Τα άλλα τα αφήνω να τα βάζεις στα βίντεο κλιπ σου, Leto" όλοι άρχισαν να γελάνε και να φωνάζουν πράγματα όπως 'τι σου είπε' ή 'στο βούλωσε η μικρή' εκτός από τον Τomo που ακόμα κρατούσε κλειστά τα αυτιά του και τα μάτια του. Τους κοίταζα μπερδεμένα. Ο Shannon έφερε τα χείλη του στο αφτί μου και μου είπε να ψάξω το hurricane και θα καταλάβω. Ο Jared την έβρισε και μετά άρχισε και εκείνος να γελάει.

Δεν είχα καταλάβει τι γινόταν μέχρι που το όνομα μου ακούστηκε.
"Ellie;"
"Ναι;"
"Θάρρος ή αλήθεια;" με ρώτησε η Venia. Σκέφτηκα για λίγο.
"Θάρρος." απάντησα χαλαρά. Χαμογέλασε πονηρά.Ας μην πει κάτι με τον Jared, ας μην πει κάτι με τον Jared και θα το κάνω! σκέφτηκα.
"Έχεις το θάρρος, να ανέβεις πάνω στον Shannon και να τον φιλήσεις;"
"Venia!" φώναξε ο Tomo.
"Ναι, γιατί είναι κάτι που δεν το έχω κάνει ποτέ..." απάντησε μέσα από τα δόντια της.
"Δεν ακούω!" φώναξε πάλι και έκλεισε τα αυτιά του.
"Tomo." του είπε η Vicky και του κατέβασε τα χέρια του.
"Θα το κάνεις;" επέμεινε. Κοίταξα τον Shannon, άφησε τα χέρια του ελεύθερα να ακουμπήσουν πάνω στον καναπέ και έπεσε λίγο πιο κάτω ώστε να είναι μισοξαπλωμένος.
"Ελεύθερα!" είπε και περίμενε. Κοίταξα τον Jared, φαινόταν.. θυμωμένος; Το βλέμμα μας συναντήθηκε και κοίταξε αλλού. Χαμογέλασα και κοίταξα πάλι τον Shannon πριν ανέβω πάνω του. Κυριολεκτικά τον καβάλησα. Ένιωσα τον ανδρισμό του σε ένα πολύ συγκεκριμένο σημείο του σώματος μου. Μου χαμογέλασε και κράτησε την μέση μου ώστε να με σταθεροποιήσει. Αυτό μου έφερε εικόνες από το χθεσινό πρωί. To αριστερό μου χέρι άγγιξε τις γωνίες του προσώπου του. Έφτασα αρκετά κοντά του και ένιωθα την γλυκιά του ανάσα στο πρόσωπο μου. Πλησίασα κι άλλο ώσπου τα χείλη μας συναντήθηκαν και κινούνταν μαζί, γλυκά, τρυφερά. Κάποια στιγμή κάτι άλλαξε. Έγινε πιο πιεστικός και άρχισε να βαθαίνει το φιλί μας. Τα χέρια μου, κινήθηκαν και μπλέχτηκαν στα μαλλιά του τραβώντας απαλά μερικές τούφες, αναπνοή μου άρχισε να αυξάνει ρυθμούς καθώς τα χέρια του πίεσαν το σβέρκο μου κολλώντας με πιο κοντά του. Η γλώσσα του άγγιξε το κάτω χείλος μου, ζητώντας να ανοίξω το στόμα μου. Όλα τα αποθέματα αέρα που είχα άρχισαν να εξαφανίζονται καθώς οι γλώσσες μας χόρευαν μαζί. Το χέρι του Shannon μετακινήθηκε πάλι στην μέση μου, χάιδεψε τους γλουτούς μου φέρνοντας το σώμα μου ακόμα πιο κοντά στο δικό του. Μετά κράτησε την άκρη από το φανελάκι μου και άρχισε να το σηκώνει αργά. Κάποιος έβηξε υπενθυμίζοντας μου την παρουσία του κόσμου γύρω μας. Σταμάτησα το φιλί και κάθισα πάλι δίπλα του προσπαθώντας να επαναφέρω την αναπνοή μου στο κανονικό.

"Έχουμε δωμάτια, που μπορείτε να συνεχίσετε." είπε ο Tomo και γέλασε. Χαμογέλασα και κοίταξα τριγύρω μου, η Venia ήταν έτοιμη να τσιρίξει, ο Tomo και ο Tim γελάγανε και σχολιάζοντας και η Vicky χαχάνιζε. Ο Jared απλά χαμογελούσε, ή τουλάχιστον προσπαθούσε.

"Σειρά μου!" είπα και συνεχίσαμε το παιχνίδι. Αρνήθηκα δύο φορές να κάνω κάτι, γιατί είχε σχέση με τον Jared. Την πρώτη ο Tomo μου ζήτησε να τον χουφτώσω και την δεύτερη ήταν ο Shannon που είπε να μας κλείσουν σε ένα δωμάτιο μαζί. Ήθελε να δει τι θα γίνει, είπε. Τώρα ήταν η σειρά της Vicky.
"Venia! Θάρρος ή αλήθεια;"
"Θάρρος." είπε, χωρίς να το σκεφτεί. Το βλέμμα της Vicky σκοτείνιασε και χαμογέλασε διαβολικά.
"Έχεις το θάρρος..." παύση "να αγγίξεις τα μαλλιά του Jared;" κανένας δεν μίλησε. Όλοι κοιτούσαν την Venia που εκείνη κοίταγε τον Jared παιχνιδιάρικα. Αντίθετα εκείνος, της έριχνε δολοφονικές ματιές, στην θέση της δεν θα το τολμούσα.
Η Venia πήγε στην Vicky και της ψιθύρισε κάτι στο αυτί και εκείνη έγνεψε καταφατικά. Μετά η Venia ξανακάθισε ατάραχη στην θέση της χωρίς να κάνει τίποτα και κοίταξε εμένα.

"Εllie, θάρρος ή αλήθεια;" ο Jared την κοίταξε καχύποπτα.
"Θάρρος" είπα.
"Έχεις το θάρρος να φιλήσεις τον Jared;" τα μάτια μου άνοιξαν διάπλατα και ευχόμουν να μην σοβαρολογούσε.
"Που;"
"Κανονικά, στο στόμα. Αλλά αυτή την φορά να μην γυρίσουμε ερωτική ταινία παρακαλώ!" είπε και κοίταξε τον Shannon.
"Είναι σίγουρο ότι δεν θα τον κλείσουν μέσα για παιδεραστία;" ρώτησα και τον κοίταξα. Τον είχε ενοχλήσει.
"Ο Shannon είναι μεγαλύτερος, αλλά δεν είχες πρόβλημα." μου απάντησε.
"Δεν μετράει αν το θέλεις, εδώ κινδυνεύει η σωματική μου ακεραιότητα!"
"Θα το κάνεις ή όχι;"
"Μπορώ να πάρω το αλήθεια;" είπα αμήχανα.
"Τα πράγματα είναι απλά. Ή το κάνεις, ή κάνεις μπλουμ." μου είπε ο Tim.

Δεν ήθελα να με βρέξουν. Σηκώθηκα από την θέση μου και κάθισα ανάμεσα στα αδέρφια Leto. Έστρεψα το σώμα μου προς τον Jared και άφησα τον εαυτό μου να βυθιστεί σε αυτούς τους δύο μπλε ωκεανούς. Δεν έκανε κανένα έξυπνο σχόλιο, δεν αντέδρασε, απλά με κοίταζε. Περίμενε να κινηθώ. Οι γωνίες του προσώπου του, το τετράγωνο πηγούνι του, η γλυκιά του μύτη και αυτά τα δύο μπλε, μεγάλα, παιδικά μάτια. Δεν τον είχα ξαναδεί να με κοιτάει έτσι, ήταν τρυφερός. Ήθελα να τον αγγίξω. Άπλωσα το χέρι μου και χάιδεψα απαλά το μάγουλό του. Τα μάτια του έκλεισαν και πήρε μία βαθιά ανάσα. Τόσα πολλά και μπερδεμένα συναισθήματα...

Ήθελα να πάω πιο κοντά, να αγγίξω με τα χείλη μου κάθε πιθαμή αυτού του τέλειου προσώπου. Αλλά δεν το έκανα. Απλά τον κοίταζα και εκείνος εμένα. Ήταν λάθος αυτό που μου δημιουργούσε. Θυμήθηκα γιατί δεν έπρεπε να νιώθω έτσι, ότι με αντιπαθούσε. Μάλωσα τον εαυτό μου γιατί άφησα την εξωτερική του ομορφιά να με παρασύρει. Έκλεισα τα μάτια μου με δύναμη και πήρα μία βαθιά ανάσα
"Σήμερα όμως!" φώναξε o Tomo. Ξανάνοιξα τα μάτια του και με κοίταζε απορημένα. Πήγα αργά το πρόσωπο μου προς το δικό του. Τα χείλη μας ήταν μόνο μερικά εκατοστά μακριά, ένιωθα την αναπνοή του που γινόταν πιο γρήγορα πάνω στο δέρμα μου. Και τότε απομακρύνθηκα.

"Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να το κάνω. Ήταν πολύ κοντά μου και μου ήρθε αναγούλα." είπα με μία έκφραση αηδίας ζωγραφισμένη στο πρόσωπο μου. Δεν ήταν αλήθεια. Ένιωθα τόσο μπερδεμένη. Η Venia μας κοιτούσε περίεργα και συγκεκριμένα τον Jared. Tον είδα να κλείνει τα μάτια του και να παίρνει άλλη μία βαθιά ανάσα. Και τότε σηκώθηκε.
"Έχασες!" μου είπε ήρεμα και χαμογέλασε.
"Ναι..." είπα και σηκώθηκα και εγώ.
"Ώρα για μπλουμ!" συνέχισε. Ένιωσα τα πόδια μου να χάνουν το έδαφος και πριν το καταλάβω βρισκόμουν στην αγκαλιά του Jared.
"Άσε με κάτω!"
"Οι κανόνες είναι κανόνες!"
"Άφησε με κάτω!" απαίτησα πάλι. Προσπάθησα να παλέψω να τον χτυπήσω αλλά ήταν πολύ πιο δυνατός από εμένα.
Κατεβήκαμε τις σκάλες της αίθουσας προβολών. Με κρατούσε λες και ζύγιζα πέντε κιλά. Όταν αρχίσαμε να φτάνουμε στην πισίνα. Έκρυψα το κεφάλι μου φοβισμένα στο στήθος του.
"Σε παρακαλώ." του ζήτησα φοβισμένα.
"Οι κανόνες είναι κανόνες." επανέλαβε.
"Jared, δεν καταλαβαίνεις.. δεν ξέρω.." και τότε με έριξε μέσα στην πισίνα. "Δεν ξέρω κολύμπι ηλίθιε!" άρχισα να φωνάζω και κουνάω ατσούμπαλα τα χέρια μου πάνω κάτω προσπαθώντας να κολυμπήσω. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα τα χέρια του βρέθηκαν τυλιγμένα γύρω μου και προσπαθούσε να με βγάλει στην επιφάνεια. Το νερό ήταν κρύο και έτρεμα ελαφρά. Τα πρόσωπα μας απείχαν μερικά εκατοστά μακριά το ένα με το άλλο πάλι. Με κοιτούσε στα μάτια, φοβισμένα.
"Τελικά, δεν με μισείς όσο νόμιζα." του είπα ειρωνικά.
"Γιατί το λες αυτό;"
"Γιατί έπεσες να με σώσεις αμέσως."
"Απλά δεν ήθελα να με κατηγορήσουν για φόνο." μου απάντησε πάλι ειρωνικά.
Τον έσπρωξα από πάνω μου και κινήθηκα προς την σκάλα.
"Ξέρεις να κολυμπάς!" με κατηγόρησε.
"Τι νόμιζες ότι θα σε άφηνα να πάρεις την δόξα γιατί με πέταξες στην πισίνα; Ικανοποιούσε αρκετά τον εγωισμό σου, επειδή ένιωθες πιο δυνατός από εμένα;" φώναξα καθώς έβγαινα έξω. Προχώρησα προς την αίθουσα προβολών. Έσταζα ολόκληρη και κρύωνα. Τα ρούχα μου κολλούσαν πάνω μου, ήμουν ένα χάλι. Έβγαλα τα παπούτσια μου, μπήκα μέσα και προσχώρησα προς το σαλόνι όπου βρισκόντουσαν οι υπόλοιποι. Άνοιξα την πόρτα αργά και μπήκα μέσα. Και τότε όλοι άρχισαν να γελάνε. Σταύρωσα τα χέρια μου κοντά στο στήθος μου και περίμενα να τελειώσουν. Μετά από λίγο ακολούθησε ένα Jared βρεγμένος με ένα γλυκό χαμόγελο στα χείλη του. Τότε όλοι ξέσπασαν σε ένα πιο δυνατό γέλιο.
"Πώς τα κατάφερες;"
"Με τράβηξε μέσα" είπε και γέλασε. Γιατί να πει ψέματα;
"Ναι, τον τράβηξα μέσα..." συνέχισα εκνευρισμένα.
"Shannon; Μπορείς να με πας σπίτι μου;"
"Θέλεις να σου δώσω μερικά ρούχα πρώτα;" είπε και χαμογέλασε.
"Ναι, παρακαλώ." τον κοίταξα παρακλητικά.

Τον ακολούθησα. Πήγαμε πάνω στο δωμάτιο του και μου έδωσε τα πιο μικρά ρούχα που είχε, για να μου κάνουν και μία πετσέτα. Αφού ντύθηκα και σκούπισα το σώμα μου όσο καλύτερα μπορούσα φόρεσα τα ρούχα που μου έδωσε. Είχαν παντού την μυρωδιά του σώματος του. Μου ήταν τόσο οικία πλέον αυτή η μυρωδιά που μου άρεσε. Με εξέπληξε ευχάριστα το γεγονός ότι μου έκαναν, αν και με έκαναν να μοιάζω με ράπερ. Ο Shannon άρχισε να με πειράζει, εγώ γέλαγα και του ανταπέδωσα ότι μου έκανε. Μέχρι που προσπάθησε να με γαργαλήσει. Άρχισα να τρέχω γύρω- γύρω στο δωμάτιο και να πηδάω πάνω στο κρεβάτι. μέχρι που έφτασα στην πόρτα και κατάφερα να κατέβω κάτω. Έτρεξα και πήγα μέσα στο καθιστικό πάλι. Κάθισα δίπλα στον Tim που ήταν αρκετά πιο ψιλός από εμένα για να κρυφτώ. Μόλις ήρθε ο Shannon, με είδε και ήρθε απειλητικά προς το μέρος μου. Οι άλλοι μας παρακολουθούσαν και γέλαγαν. Πριν προλάβει να με ακουμπήσει φώναξα "Ανακωχή! Σε παρακαλώ! Κέρδισες!" Με κοίταξε με ένα πονηρό ύφος και δεν είπε τίποτα.

Μετά από λίγο, ο Tomo και η Vicky μας καληνύχτισαν και έφυγαν. Όταν ήρθε η σειρά του Tim και της Venia, η Venia είπε στον Τim να την περιμένει στο αυτοκίνητο. Ο Tim έφυγε και εκείνη πήγε να καληνυχτίσει τον Jared. Και τότε τους είδα να τρέχουν προς την έξοδο. Ο Jared την κυνηγούσε και εκείνη γέλαγε καθώς έτρεχε. Η Venia φώναξε, "πείτε στην Vicky ότι το έκανα" και μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο. Άκουσα τον Jared να βλαστημάει και να φτιάχνει τα μαλλιά του. Εγώ με τον Shannon βάλαμε τα γέλια και τότε κατάλαβα γιατί δεν τολμούσαν να ακουμπήσουν τα μαλλιά του.

Αρκετή ώρα αργότερα καθόμασταν με τον Shannon στο δωμάτιο του και μιλάγαμε. Είδα ότι η ώρα είχε πάει τρεις τα ξημερώματα και ζήτησα από τον Shannon να με πάει σπίτι μου.
Κατεβήκαμε κάτω και πήγα να χαιρετήσω τον Jared. Ήταν στο καθιστικό και διάβαζε ένα βιβλίο. Φαινόταν τόσο ήρεμος.
"Καληνύχτα." είπα σιγά.
"Τι φεύγεις; Θέλεις να σε πάω εγώ;" πρότεινε. Τον κοίταξα μπερδεμένα.
"Ευχαριστώ, αλλά θα με πάει ο Shannon" του είπα και βγήκα από το δωμάτιο. Κατευθύνθηκα προς την πόρτα και εκεί με περίμενε ο Shannon. Ένιωθα ακόμα μπερδεμένη.
"Περίμενε ένα λεπτό." είπε και πήγε πάλι μέσα στον αδερφό του.
"Ellie, σε πειράζει αν γυρίσεις με τον Jared; Είμαι αρκετά κουρασμένος..." έμοιαζε κουρασμένος. Έγνεψα, και βγήκα έξω από το σπίτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου