Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Κεφάλαιο 15ο: Hurricane


Hurricane


Σημείωμα συγγραφέα (τρομάρα μου): Αυτό το κεφάλαιο είναι ακατάλληλο για ανηλίκους κάτω των 18 λόγο του σεξουαλικού περιεχομένου.
Τώρα όποιο ξαναμμένο πάει και το διαβάσει, δεν λαμβάνω καμία ευθύνη . 
Ευχαριστώ
Y.Σ.: είναι λίγο κακογραμμένο και δεν είμαι ευχαριστημένη. Άλλα όπως και να χει.. Enjoy!  



Τράβηξα ακόμα μία γουλιά από το τσάι μου καθώς περίμενα...
Είχε αργήσει ως συνήθως αλλά δεν μπορούσα να τον κατηγορήσω ήταν αρκετά κουρασμένος από την περιοδεία. Σήμερα επέστρεφε και μου είχε υποσχεθεί να περάσει από εδώ. Έφυγα από την κουζίνα με προορισμό το καθιστικό μου. Ίσως είχε κάτι ενδιαφέρον στην τηλεόραση. Θα το 'θέλα. Η πόρτα ακούστηκε και πετάχτηκα από την θέση μου για να τον υποδεχτώ.
"Jared!" είπα τραγουδιστά και έπεσα στην αγκαλιά του. "Μου έλειψες" συμπλήρωσα. Τράβηξε το πρόσωπο μου για να μπορέσει να αφήσει ένα γλυκό φιλί στα χείλη μου. 
"Και εμένα" μουρμούρησε και χαμογέλασε. 
"Πώς ήταν το ταξίδι;" 
"Κουραστικό, με πόνεσε η πλάτη μου. Ένας καλός ύπνος θα ήταν το κάτι άλλο με εσένα δίπλα μου." μουρμούρησε και κόλλησε τα χείλη του πάνω στα δικά μου. 
"Ήρεμα τίγρη. Η κρεβατοκάμαρα είναι από εκεί." τα δάχτυλα μας μπλέχτηκαν και τον τράβηξα προς το μοναδικό υπνοδωμάτιο του διαμερίσματος μου. 

Μόλις μπήκαμε μέσα τον έριξα πάνω στο κρεβάτι και σκαρφάλωσα πάνω του. Άφησα τις αισθήσεις μου να με κυριεύσουν καθώς τα χείλη μου ταξίδευαν στον λαιμό του. 
"Δεν θα κοιμηθώ ποτέ" συμπέρανε και γέλασε. 
"Θα κοιμηθείς. Απλά θα σε κουράσω λίγο ακόμα" του απάντησα καθώς πέρασα το χέρι μου κάτω από την μπλούζα του. Ένιωσα τους καλοσχηματισμένους κοιλιακούς του, το άλλο μου χέρι ήταν απασχολημένο με τις τούφες τον μαλλιών του. Κατέβηκα πιο κάτω και ξεκούμπωσα αργά το παντελόνι του. Ήθελα να το ξεφορτωθώ όσο πιο γρήγορα γινόταν. Είχε περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που είχαμε κάνει έρωτα. Και όσο να'ναι το είχα ανάγκη. Τίποτα δεν συγκρινόταν με το άγγιγμα του και τις εκφράσεις του. Απλά με έκανε να ανάβω πιο πολύ.

Κράτησε το πρόσωπο μου στα χέρια του και άρχισε να με φιλάει με περισσότερο πάθος, σιγά σιγά κάθε σημάδι ρομαντισμού άρχισε να εξαφανίζετε. Κατάφερε να πάρει τον έλεγχο και τώρα ήταν από πάνω μου. Απομακρύνθηκε για λίγο και τον βοήθησα να βγάλει την μπλούζα του και κατέβασα το παντελόνι του. Ύστερα το πρόσωπο του ήρθε κοντά στον λαιμό μου. Μπορούσα να νιώσω την ζεστή του ανάσα. Τα δόντια του έγδαραν ελαφρά τον λαιμό μου, ένας γλυκός πόνος που με τρέλαινε. Αναστέναξα. Στην συνέχεια τα μακρυά του δάχτυλα άρχισαν να ταξιδεύουν πάνω στο κορμί μου. Ένιωθα ότι κάθε σημείο που ακουμπούσε έπαιρνε φωτιά.

Έφτασε στο παντελόνι μου που το αφαίρεσε με ευκολία. Άνοιξε αργά τα πόδια μου και το χέρι του πίεσε το κέντρο της θηλυκότητας μου.
"Τόσο υγρή." μουρμούρησε. Το μυαλό μου είχε θολώσει από τον πόθο και την ανάγκη. Τον ήθελα. Παρακολουθούσα σιωπηλά κάθε κίνηση του. Μπορούσε να με έκανε ό,τι ήθελε εκείνη την στιγμή. Δεν με ενδιέφερε. Με κοίταξε στα μάτια. Μπορούσα να διαβάσω το πρόσωπο του τόσο καλά, με ήθελε όσο και εγώ εκείνον, αλλά αυτό το αχνό χαμόγελο που φώτιζε το αγγελικό του πρόσωπο.. Ήξερα πολύ καλά ότι δεν θα μου έδινε εύκολα αυτό που ζητούσα. Τα μάτια του είχαν την απόχρωση του βαθύ μπλε. Μου θύμιζε τον απογευματινό ουρανό. Η φλέβα κάτω από το αριστερό του μάτι άρχισε ήδη να κάνει την εμφάνιση της. Λάτρευα να βλέπω αυτή την μικρή φλέβα να πάλλεται με μανία κάθε φορά που με έκανε δική του.


Έφερε το σώμα του ανάμεσα στα πόδια του και άρχισε πάλι να με φιλάει. Άνοιξα προσεκτικά το στόμα μου και η γλώσσα του εισχώρησε μέσα ζητώντας ανταπόκριση από την δική μου πριν ξεκινήσουν έναν ξέφρενο χορό που πάλι εκείνος είχε τον έλεγχο. Απομακρύνθηκε για να πάρει ανάσα και μετά κόλλησε τα χείλη του στον λαιμό μου. Η ένταση από την περιοδεία και όλο αυτό το άγχος.. πραγματικά του είχα λείψει.

Αφαίρεσε με ευκολία και την μπλούζα μου και άρχισε να δίνει προσοχή στο στήθος μου. Είχα παραδοθεί κυριολεκτικά στο άγγιγμα του, καθώς τα χείλη του είχαν φυλακίσει την δεξιά μου θηλή, τα δάχτυλα μου πίεζαν το κεφάλι του για να συνεχίσει και μπέρδευαν τις τούφες των μαλλιών του.Ακατανόητες λέξεις έβγαιναν από τα χείλη μου μπερδεμένες με τους αναστεναγμούς μου. Με δάγκωσε ελαφρά και άρχισε να ασχολείται με την αριστερή μου θηλή που έκανε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Που να πάρει η οργή. Αν συνέχιζε θα είχα τελειώσει πριν καλά καλά φτάσει στο πιο βασικό μου σημείο.

Κατέβηκε στην κοιλιά μου αφήνοντας υγρά φιλιά πριν τα χείλη του πιέσουν το κέντρο της θηλυκότητας μου. Αν δεν πρόλαβε να με τρελάνει πριν, τώρα το κατάφερε. Τα χέρια μου άφησαν τα καστανά του μαλλιά και κράτησα με δύναμη το προσκέφαλο το κρεβατιού. Έκλεισα τα μάτια μου, δεν ήξερα τι ακριβώς έκανα. Το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι πως το όνομα του ήταν το κύριο πράγμα που μπορούσα να πω καθώς ρουφούσε τους χυμούς μου. Τα χέρια του κρατούσαν σταθερή την μέση μου για να μην κουνιέμαι.
Ένιωσα το πρώτο κύμα οργασμού να έρχεται και το σώμα μου άρχισε να τρέμει. Συνέχισε να με βασανίζει μέχρι το μόνο πράγμα που να μπορώ να πω ήταν το όνομα του.

Ήρθε κοντά μου και πίεσε τα χείλη του πάνω στα δικά μου. Μπορούσα να γευτώ τον εαυτό μου στην γλώσσα του. Απομακρύνθηκε και με κοίταξε θριαμβευτικά. Προσπάθησα να ηρεμήσω την αναπνοή μου, και τον ίδιο μου τον εαυτό. Τι στο καλό ήταν αυτό; Πολύ σπάνια ο Jared έκανε στοματικό, πηγαίναμε και οι δύο στο ψητό κατευθείαν.

Ξάπλωσε δίπλα μου και με πήρε στην αγκαλιά του.
"Αν νομίζεις ότι έχεις ξεμπερδέψει τόσο γρήγορα κάνεις μεγάλο λάθος" ψιθυρίζω και άκουσα το σιγανό του γέλιο. Φίλησε το μέτωπο μου γλυκά και άρχισε να τραγουδάει. Θα μπορούσε να με είχε πάρει ο ύπνος αν δεν ένιωθα ενοχές που δεν του ανταπέδωσα την ευχαρίστηση που μου χάρισε.
Τον έκανα να σταματήσει φιλώντας τον γλυκά στα χείλη.

"Σειρά μου" είπα και άρχισα να τον φιλάω στον λαιμό. Τα δόντια μου σύρθηκαν στο δέρμα του και μετά άφησα τον εαυτό μου να κατεβαίνει όλο και πιο κάτω. Το χέρι μου είχε ήδη κατέβει στον ερεθισμό του και τον χάιδευα σιγά σιγά κατά μήκος του.
"Ellie..." ψιθύρισε αλλά δεν σταμάτησα. Συνέχισα και τα χείλη μου κόλλησαν στο στήθος του. Έγλειψα και δάγκωσα ελαφρά τις ρώγες του πριν κατέβω κι άλλο χαμηλά.
Χάιδεψα ακόμα μία φορά τον ανδρισμό του πάνω από το εσώρουχο βασανιστικά αργά. Άκουσα το σιγανό αναστεναγμό του. Τον κοίταξα βαθιά στα μάτια πριν απελευθερώσω τον ερεθισμό του και τον βάλω στο στόμα μου. Αρχικά ο ρυθμός μου αργός, ήθελα να του χαρίσω στην ευχαρίστηση και να τον βασανίσω λίγο.

Που και που έριχνα κλεφτές ματιές για να δω την αντίδραση του. Τα μάτια του κλειστά. Είχε ρίξει το κεφάλι του πίσω και το απολάμβανε. Αυτό μου έδινε το θάρρος για να συνεχίσω. Σταμάτησα για λίγο και πέρασα την γλώσσα μου γύρω από την κορυφή και μετά τον πείρα πάλι στο στόμα μου. Τα μάτια μου είχαν κλείσει απολαμβάνοντας την κάθε στιγμή.

"Πιο..πιο γρήγορα." τον άκουσα να λέει σιγά και υπάκουσα. Αύξησα τον ρυθμό μου καθώς το χέρι του μπλέχτηκε μέσα στα μαλλιά μου υποδεικνύοντας την σωστή ταχύτητα. 
"Εllie.." τον άκουσα να λέει, "θα τελειώσω που να πάρει ο διάολος!" είπε μέσα από τα χαμηλά βογγητά του. Προσπάθησα να τον καλύψω με το στόμα μου όλο το μήκος του πράγμα αδύνατο. Πίεσε με λίγο παραπάνω δύναμη το κεφάλι μου και τον ένιωσα να τελειώνει στο στόμα μου καθώς τον άκουσα να λέει το όνομά μου.

Απομακρύνθηκα και χαμογέλασα ικανοποιημένη πλέον με τον εαυτό μου.
"Τώρα είμαστε εντάξει" είπα και ξάπλωσα δίπλα του με το θριαμβευτικό χαμόγελο σκαλισμένο στα χείλη μου. Όπως και εκείνος πριν, τον φίλησα. Ήταν ένα γλυκό φιλί. Τράβηξα τα σκεπάσματα και έκλεισα το φως δίπλα μου.
"Καληνύχτα!" του είπα και του γύρισα πλάτη. Τον άκουγα ακόμα που προσπαθούσε να επαναφέρει την αναπνοή του στο φυσιολογικό.
Γέλασε και με τράβηξε κοντά στο γυμνό του σώμα.

"Δεν τελειώσαμε ακόμα" ψιθύρισε στο αυτί μου και με αυτό δάγκωσε απαλά τον λαιμό μου. Γύρισα να τον δω, και πριν το καταλάβω είχε βρεθεί από πάνω μου.
"Το ξέρεις ότι είσαι σκέτος πειρασμός; Δεν με αφήνεις ποτέ σε ησυχία..." του είπα ειρωνικά.
"Ναι.. Το ξέρω." μου απάντησε με τον ίδιο τόνο. "είναι ένα από τα στοιχεία που αγαπάς σε εμένα"
"Το κατάλαβες επιτέλους ότι σε θέλω μόνο για το κορμί σου;" του είπα και γέλασα.
"Εδώ και καιρό, τουλάχιστον ξέρουμε και οι δύο τι θέλουμε από τον άλλον" απάντησε και γέλασε και εκείνος. Toν τράβηξα πάνω μου και τα χείλη μας συναντήθηκαν.

"Θυμάσαι τι σου είχα πει κάποτε;" με ρώτησε και το βλέμμα του σκοτείνιασε πάλι.
"Βασικά δεν σταματάς να μιλάς συνήθως, οπότε σε τι αναφέρεσαι;" του απάντησα και χαμογέλασα για να μην παρεξηγηθεί.
"Σου έχω πει να μην παίζεις με επικίνδυνα πράγματα." ψιθύρισε με τον ίδιο τόνο αγνοώντας το προηγούμενο σχόλιο μου. Φίλησε ακόμα μία φορά τον λαιμό μου και πριν το καταλάβω ήταν μέσα μου. Έβγαλα μία μικρή κραυγή πόνου που ξαφνικά άρχισε να μετατρέπετε σε ευχαρίστηση για ακόμα μία φορά.

Πήγαινε αργά, με βασάνιζε. Μερικές φορές έβγαινε τελείως με αποτέλεσμα να τον παρακαλάω να συνεχίσει. Ήξερε τι έκανε. Του άρεσε να τον παρακαλάω, να του ζητάω να με κάνει δική του. Τον έκανε να νιώθει καλά. Και αυτό έκανα γιατί δεν είχα και πολλές επιλογές.
Μπορεί να με βασάνιζε για αρκετά λεπτά μέχρι να μου έδινε αυτό που ήθελα. Δεν μπορούσα να φέρω και κάποια αντίρρηση.

Άρχισε να κινείτε γρηγορότερα μέσα μου. Ένιωθα τον σκληρό ερεθισμό του να με ολοκληρώνει καθώς τα βογγητά μας κάλυπταν τον χώρο. Ένιωθα όλο και πιο κοντά στην απόλαυση. Τα χέρια του είχαν πάρει φωτιά και τα δικά μου έγδερναν απαλά την πλάτη του.
Έπιασα τον εαυτό μου να τελειώνει. Δεν έλεγχα ακριβώς τις κινήσεις και τα δόντια μου δάγκωσαν τον ώμο του λίγο πιο δυνατά από ότι έπρεπε.
Έπεσα πίσω και περίμενα και εκείνον να τελειώσει. Χάιδεψε το στήθος μου και το χέρι του βρέθηκε στον λαιμό μου πιέζοντας τον. Ο πόνος διέρκησε για μερικά δευτερόλεπτα καθώς ένιωσα καυτή λάβα να ξεχύνεται μέσα μου και μετά εκείνος έπεσε δίπλα μου.

Όταν ηρεμήσαμε και οι δύο με τράβηξε δίπλα του και με τύλιξε μέσα στην αγκαλιά του. Βολεύτηκα και φίλησα γλυκά το στέρνο του.

"Σ'αγαπώ." είπα και έκλεισα τα μάτια μου ευχαριστημένη.

"Σ'αγαπώ" είπε και εκείνος και άρχισε τραγουδάει άγνωστους σκοπούς.

"Ellie;"
"Ναι;"
"Μην ξαναδαγκώσεις τόσο δυνατά.. μένει σημάδι" ψιθύρισε. Γέλασα σιγά και έκλεισα τα μάτια μου κουρασμένη. Το χαμόγελο ήταν εμφανές στα χείλη μου ευχόμενη να μην τελειώσει ποτέ αυτή η στιγμή. Ήμουν ευτυχισμένη. 

4 σχόλια: