Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Κεφάλαιο 11ο: [TEASER]



Βολεύτηκα καλύτερα στην αγκαλιά του Jared καθώς τα μάτια μου κοιτούσαν επίμονα την οθόνη. Ήμαστε στο σπίτι του παρακολουθώντας μία ταινία. Τα δάχτυλα του Jared έκαναν απαλές κινήσεις πάνω στο μπράτσο μου.

"Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί της φέρεται τόσο άσχημα, αφού την αγαπάει." σχολίασα μπερδεμένα.

"Ellie, μόλις το εξήγησε."

"Δεν ακούστηκε σαν εξήγηση, αλλά σαν δικαιολογία. Αφού την αγαπάει γιατί δεν της το λέει;"

"Φοβάται. Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις;" ένιωθα περίεργα.

"Ναι, αλλά αν δεν εκφράζει τα συναισθήματα του, πως θα ξέρει εκείνη ότι υπάρχουν;"

"Ναι, αλλά το πάρεις από την άλλη, ούτε εκείνη εκφράζει τα συναισθήματα της."

"Μήπως πρέπει να βάλει και ταμπέλα η κοπέλα;" κοίταξα προς το μέρος του.

"Ellie, δες την ταινία..."

"Τελευταίο. Ο Colin, είναι πολύ ωραίος! Είσαι τυχερός που συνεργαστήκατε" είπα για να τον πειράξω.

"Ναι..." γέλασα ανάλαφρα. Δεν το συνέχισε. Παρακολούθησα την συνέχεια της ταινίας στην προστασία της αγκαλιάς του.

Μόλις η ταινία τελείωσε, σηκώθηκα αργά για να τεντώσω τα άκρα μου. Το χέρι του με τράβηξε πάνω του. Άφησε ένα γλυκό φιλί στην μύτη μου.

"Την Κυριακή θα πάμε στο σπίτι της μαμάς μου για φαγητό."

"Την Κυριακή;" ρώτησα απρόθυμα.

"Θέλεις να κάνουμε κάτι άλλο;"

"Όχι..Δεν υπάρχει πρόβλημα..." προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου. Την Κυριακή ήταν η επέτειος μισού χρόνου μαζί. Ήθελα να κάνουμε κάτι πιο.. προσωπικό;

"Ellie, μπορώ να το ακυρώσω." το ήξερα ότι ήθελε να πάμε. Το έβλεπα στα μάτια του.

"Jared, είναι εντάξει." αν σου πω όχι, θα με μισήσεις για πάντα.

"Αλήθεια, μπορώ-"

"Jared! Είπα είναι εντάξει!" επέμεινα. Με κοίταξε ανήσυχα και χαμογέλασα προσπαθώντας να τον πείσω.

"Αν σε κάνει να νιώσεις καλύτερα, θα είναι και ο Shannon εκεί."

"Εμ.. Ακούγεται σαν οικογενειακό τραπέζι.. Μήπως θα έπρεπε να μείνω πίσω; Θέλω να πω θα είναι η οικογένεια σου."

"Ναι.." μου απάντησε σαν να ήταν το πιο αυτονόητο πράγμα στον κόσμο.

"Jared, δεν ξέρω. Ίσως να ήταν καλύτερα-"

"Ellie, είσαι η κοπέλα μου. Φυσικά και σε θεωρώ μέλος της οικογένειας μου." δεν μίλησα για λίγο. Είχε χρησιμοποιήσει τις λέξεις 'είσαι η κοπέλα μου', σε συνδυασμό με το όνομα μου στην ίδια πρόταση. Τον κοίταξα σοκαρισμένη.

"Άρα συμφωνείς;" τα γαλάζια του μάτια ήταν ικετευτικά. Έγνεψα καταφατικά καθώς τα χείλη του πιέστηκαν απαλά πάνω στα δικά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου