Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Κεφάλαιο 5ο: (TEASER)


Ακούστε το:
http://www.youtube.com/watch?v=k-CyUffaEcY

Ξαναμπήκα μέσα στο σπίτι, όπου είδα τον Jared και τον Shannon να συζητούν χαμηλόφωνα. Ένα χασμουρητό ξέφυγε από τα χείλη μου και εκείνοι σταμάτησαν.
"Jared, πάμε;" είπα νυσταγμένα. Ήμουν κουρασμένη. Πήγα προς στον Shannon και τον αγκάλιασα. Τύλιξε τα χέρια του γύρω μου απαλά. Ένιωθα ασφάλεια.
"Καληνύχτα μικρή." μου ψιθύρισε γλυκά.
"Καληνύχτα" είπα. Απομακρύνθηκα και άφησα ένα τρυφερό φιλί στο πιγούνι του. Το σιγανό του γέλιο ακούστηκε καθώς εξαφανιζόταν στο βάθος του διαδρόμου. (Ήταν η άλλη πόρτα, δεν ήταν η κουζίνα τελικά )
"Πάμε;" ρώτησε ο Jared. Τον ακολούθησα σιωπηλά και μπήκα στο αυτοκίνητο του. Ξεκίνησε.
"Είσαι πολύ τυχερός" του είπα νοσταλγικά.
"Γιατί το λες αυτό;"
"Γιατί ο αδερφός σου είναι φοβερός." εξήγησα.
"Σε ποιόν τομέα; Τον έχεις δοκιμάσει σε τομείς που ούτε καν θέλω να φανταστώ" είπε κοροϊδεύτηκα και γέλασε. Αποφάσισα ότι δεν είχε νόημα να το συνεχίσω.
"Δεν ξέρω γιατί με αντιπαθείς τόσο, αλλά δεν αλλάζει την τύχη σου." δήλωσα νυσταγμένα. Δεν περίμενα απάντηση. Βολεύτηκα καλύτερα στο μεγάλο δερμάτινο κάθισμα και επέτρεψα στα μάτια μου να κλείσουν. Μουρμούρησε κάτι για τύχη και συμπάθειες που δεν κατάλαβα.

Ήμουν έτοιμη να με πάρει ο ύπνος, όταν το χέρι του έσπρωξε απαλά το μπράτσο μου. Άνοιξα τα μάτια μου και τον κοίταξα νυσταγμένα.
"Φτάσαμε." μου είπε γλυκά. Πραγματικά δεν τον καταλάβαινα καθόλου. Μου ξέφυγε πάλι ένα χασμουρητό και άνοιξα την πόρτα. Πήγα να βγω έξω αλλά, άλλαξα γνώμη.
"Θέλεις να έρθεις πάνω;" τον ρώτησα και ξέχασα για πιο πράγμα ήθελα να έρθει. Με κοίταξε περίεργα. Κατάλαβα ότι είχε παρεξηγήσει την ερώτηση μου. Προσπάθησα να του εξηγήσω.
"Περίμενε ένα λεπτό." του ζήτησα και άρχισα να σκέφτομαι.
"Ναι, σωστά. Για να σου δώσω τα ρούχα του Shannon." έγνεψε καταφατικά και βγήκε έξω από το αυτοκίνητο. Βγήκα και εγώ και κινήθηκα προς την είσοδο. Η διαδρομή μέχρι το διαμέρισμα μου ήταν σιωπηλή. Μπήκαμε μέσα και του υπέδειξα να με περιμένει στο σαλόνι. Ακολούθησε σιωπηλά τις οδηγίες μου. Ήθελα τόσο πολύ να κοιμηθώ που πραγματικά ανυπομονούσα. Έβγαλα τα ρούχα του Shannon από πάνω μου με δυσκολία. Φόρεσα την πιζάμα μου και τις ζεστές μου παντόφλες και πήγα στην κουζίνα. Πρόσθεσα σε ένα μπολ λίγα δημητριακά και γάλα τα άρπαξα και πήγα στο σαλόνι. Άρχισα να τρώω.
Τον είδα να κοιτάει το παλιό μου πιάνο με ενθουσιασμό.
"Ξέρεις πιάνο;" τον ρώτησα. Τα μάτια του έπεσαν πάνω στα δικά μου. Χαμογέλασε.
"Ναι." απάντησε και τα μάτια του έλαμπαν. "Εσύ;" με ρώτησε.
"Το έχω ξεχάσει. Το μόνο που θυμάμαι είναι το φεγγαράκι μου λαμπρό." του είπα και ανασήκωσα τους ώμους μου.
"Αλήθεια;"
"Ναι." απάντησα και κινήθηκα προς το πιάνο. Ακούμπησα το μπολ με τα δημητριακά μου πάνω στο τραπεζάκι. Κάθισα στο σκαμνάκι και άνοιξα το κάλυμμα των πλήκτρων. Τα χέρια μου έτρεξαν πάνω στα πλήκτρα του πιάνου και σχημάτιζαν τις νότες του φεγγαράκι μου λαμπρό. Άρχισα να γελάω και να τραγουδάω τους στοίχους.
Μετά από λίγο άκουσα το σιγανό του γέλιο. Γύρισα και τον κοίταξα.
"Γιατί εσύ μπορείς κάτι καλύτερο;" τον προκάλεσα. Ήρθε προς το μέρος μου και του έκανα χώρο. Έκατσε δίπλα μου και τα δάχτυλα του γλίστρησαν πάνω στα πλήκτρα. Άρχισε να σιγοτραγουδάει.

N- n- now th- that don't kill me
Can only make me stronger
I need you to hurry up now
'cause I can't wait much longer
I know I got to be right now
'cause I can't get much wronger
Man I've been waitin' all night now
That's how long I've been on you

Σταμάτησε να παίζει και με κοίταξε.
"Πώς σου φάνηκε;" με ρώτησε.
"Τι μόνο αυτό;" χαμογέλασε και συνέχισε πάλι να παίζει.

I need you right now
I need you right now

Τα μάτια του έκλεισαν αργά καθώς τραγουδούσε.

Let's get lost tonight
You could be my black Kate Moss tonight
Play secretary, I'm a boss tonight
And you don't give a damn what they all say right?
Awesome, the Christian and Christian Dior
And they don't make 'em like this anymore
I ask 'cause I'm not sure
Anybody out there real anymore?
Bow in the presence of greatness
'cause right now thou has forsaken us
You should be honored by my lateness
That I would even show up to this fakeness
So go ahead go nuts go ape bitch
Especially in my pastel on my bapeness
Act like you can't tell who made this
New gospel homey, take six, and take this, haters

Ένα στραβό χαμόγελο ζωγράφισε τα χείλη μου, έκλεισα τα μάτια μου και άφησα το κεφάλι μου να ακουμπήσει στον ώμο του κουρασμένα.

I need you right now
I need you right now

I don't know if you got a man or not,
If you made plans or not
God put me in the plans or not
I'm trippin' this drink got me sayin' a lot
But I know that God put you in front of me
So how the hell could you front on me?
There's a thousand you's, there's only one of me
I'm trippin', I'm caught up in the moment right?
This is Louis Vuitton Don night
So we gonna do everything that Jared like
Heard they'd do anything for a Klondike
Well I'd do anything for a blonde-dike
And we'll do anything for the limelight
And we'll do anything when the time's right
Baby, you're makin' it (harder, better, faster, stronger)

I need you right now
Don't act like I never told you

Απομακρύνθηκα και τον κοίταξα. Η ομορφιά της φωνής του με είχε σοκάρει.
"Ήταν... όμορφο." είπα μαγεμένη.
"Ευχαριστώ." είπε και μου χαμογέλασε. Ήταν τόσο όμορφος. Έκλεισα τα μάτια μου πάλι με δύναμη και σηκώθηκα. Άρπαξα το μπολ με τα δημητριακά μου και πήγα να του φέρω τα ρούχα του αδερφού του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου